viernes, 23 de noviembre de 2007

YuTuf


Pues això, que he aconseguit tallar el video i penjarlo al youtube.
però sols està la meua actuació, presentada pel nostre
director Jose Antonio. Gaudiu del monoleg "el Dentista"
Per cert, era la meua primera actuació... però vaig milloran.xD


I un altre video que he penjat és ú que vaig gravar el cap
de setmana passat, en el viatge en moto a la Estrella,
un poble perdut per Penyagolosa, propet de Sant Juan.
El video el vaig gravar anant de copilot amb mon pare,
i si no vaig gravar més va ser perqué se'm gelava la mà
i s'acavava la bateria de la camara. En fi, per al que li
agrade la moto:

la cançó es Rollout de Ludacris. Se sent mal perquè vaig posar
també per a que es sentira el soroll de la moto, però
no va quedar massa be, en fi.

No hay comentarios: